Biografia Surya Sivakumar

Surya ka lindur me aktorin Sivakumar dhe Lakshmi gruan e tij në Chennai, por solli deri në Coimbatore. Ai është më i madhi i tre fëmijëve, vëllai i tij më i ri është aktor Karthik Sivakumar dhe ai ka një motër më të rinj të quajtur Brindha Sivakumar.


Ai mori pjesë në PSBB Shkolla dhe Shkolla St Bede's në Chennai dhe u diplomua nga Loyola College me një diplomë Bachelor të Tregtisë.


Surya debutuar në film 1997 Nerukku Nerit drejtuar nga Vasanth dhe prodhuar nga Mani Ratnam. Më vonë ai luajti në xhirim 2001 Shiko drejtuar nga Siddique dhe Nandha nga Bala për të cilat ai mori një Tamil Nadu Çmimin Shtetëror Film Aktori më i mirë. sipërmarrje tjetër Surya ishte Ninaithu Unnai Vikraman e cila u pasua nga Mounam Pesiyadhe.


Në vitin 2003 ai bëri Kaaka Kaaka, një film për jetën e një oficeri të policisë, ajo pati të ardhura bruto pothuajse Rs. 150 milionë në arkë. Pastaj ai bëri Pithamagan nga Bala së bashku me Vikram. Në këtë film Surya luajtur një hajdut lumtur-te-fat fshat me një kontakt komik, për të cilat ai mori një të mirë Filmfare Award Aktori mbështetëse.


Në vitin 2004 ai mori një Award Filmfare Aktori më i mirë për të luajtur dy role në Perazhagan, një ishte si një boksier dhe të tjera si një portier me aftësi të kufizuara, por të sigurt kabinë telefoni. Ai pastaj bëri Aayutha Ezhuthu cila u bazuar në George Reddy, një udhëheqës i studentëve në Hyderabad gjatë viteve '60 dhe në fund të 70-ta në fillim. Ky film u drejtua nga Mani Ratnam. Në vitin 2005, ai u shfaq në Aaru dhe pastaj në Ghajini. Në këtë film ai ka luajtur një pacient vuan nga humbja e kujtesës afatshkurtër.


Ai pastaj ngriti një kompani prodhimi që quhet Studio Green shpërndara në film në rrethin Chennai. lirimin 2006 Surya ishte N. Krishna 's Sillunu oru Kaadhal. Ai ka vepruar përballë gruas së tij Jyothika Saravanan në film. Në vitin 2007, lirimin e vetmuar Surya u vel. Në vitin 2008, ai u shfaq në Vaaranam Aayiram, e cila lëshuar më 14 nëntor 2008. Ai fitoi çmimin e Filmfare Aktori më i mirë, një Tamil Nadu shtet te Filmit për Aktori më i mirë, një Award Vijay Aktori më i mirë i cili iu prezantua atij nga Kamal Hassan i cili pranoi shkathtësi Surya si një aktor, dhe një Award Filmfans Aktori më i mirë dhe Filmi mori çmimin e Filmit Kombëtar për Best Feature Film në Tamil për 2008.


Ayan's Surya tjetër film në 2009 u drejtua nga KV Anand dhe u lirua më 3 prill 2009. Pas ayan, Surya luajti në Aadhavan drejtuar nga KS Ravikumar i cili u lëshua në mbarë botën më 17 tetor 2009. Ai tani është duke vepruar në filmin e tij të 25, Singam, të drejtuar nga Hari.

Ai do të bëjë debutimin e tij në Bollywood Rakta Charitra, e cila është duke u drejtuar nga Ram Gopal Varma dhe është planifikuar për një lirim 2010.

No comments: